Stimulentele financiare pot sa inapoi copiii – III

Acest lucru nu este surprinzator atunci cand va ganditi la toti lucratorii dezangajati care apar doar si fac minimul necesar pentru a nu fi concediati. Fara angajamentul intrinsec cu lucrarea, indiferent daca este vorba de invatarea literaturii si a istoriei, sau de depunerea rapoartelor TPS, plata pentru acest tip de munca devine singurul lucru la care se intereseaza destinatarul.

In plus, compararea scolii cu locul de munca oferind stimulente in numerar poate, de asemenea, sa se intoarca. Acest lucru se datoreaza faptului ca scolile nu pot concedia elevii cu performante slabe in acelasi mod in care un angajator poate concedia un lucrator lipsit de lumina. Scolile nu au acces nici la oricare dintre celelalte consecinte negative pe care un angajator le poate folosi pentru a imbunatati performanta slaba a unui angajat. Cu un morcov si fara bat, elevii vor avea amandoi un sentiment fals despre cum va arata viata profesionala si se vor simti mai confortabil pur si simplu optand pentru stimulente, deoarece nu exista consecinte negative pentru note proaste pe care nu le-au simtit deja.

A insufla dragostea de a invata la elevii dezangajati nu este o sarcina usoara, asa cum va poate spune orice profesor. Dar plata acestora nu este o modalitate de a crea acea placere pentru scoala. O modalitate mai buna de a ajuta copiii sa se angajeze cu studiile lor este de a-si incuraja interesele si de a arata relatia scolii cu subiectele care le pasioneaza cel mai mult. Acest lucru ar putea necesita mai mult efort decat simpla impartire a facturilor in dolari in timp, dar va avea rezultate mai bune pentru a incuraja dragostea de invatare.