Yoga – cum sa o incluzi in viata de zi cu zi

Exista multe motive pentru care ati putea dori sa faceti yoga un obicei zilnic. Yoga ne poate ajuta sa ne imbunatatim capacitatea de fitness, sa ne gestionam anxietatea si sa ne mentinem sanatatea – iar la cel mai simplu nivel, poate fi un mod foarte placut si calmant de a petrece o jumatate de ora sau cam asa. Cu toate acestea, inceperea oricaror noi obiceiuri tinde sa vina cu provocarile proprii si putem gasi ca si cele mai bune intentii ale noastre sunt scutite de cateva zile proaste sau de pierderea atentiei.

S-ar putea sa faceti deja yoga putin, dar gasiti tranzitia spre un obicei zilnic dificil, in ciuda unei dorinte sincere de a va dezvolta practica. Iata cateva metode care v-ar ajuta in a face yoga o prioritate:

1. Personalizati-va obiceiul sa va ajute

Nu trebuie neaparat sa exercitam forta vointei de a incepe o practica de yoga zilnica, ci sa facem tot ce putem pentru a face ca obiceiul sa vina mai natural. Daca sunteti o persoana sociala, va recomandam sa organizati yoga cu un prieten sau un partener.

Alternativ, puteti gasi o plata prealabila pentru sala de gimnastica sau, daca va place sa mergeti la plaja sau sa plimbati in fiecare zi cainele dvs., ati putea cel mai bine sa faceti yoga acolo. Yoga este o practica extrem de personala si permiteti-i sa se adapteze la tine – precum si schimbarea si cresterea asa cum faceti – este o modalitate de ao integra in rutina voastra.

2. Bucurati-va de proces
Obiectivele pot fi extrem de motivante, mai ales cand vedem progresul. Cu toate acestea, uneori pot fi, de asemenea, un factor descurajator. Daca sunteti prea concentrat pe obtinerea de ceva in yoga, ati putea deveni dezamagit daca nu se intampla in momentul in care va asteptati. Poate fi util, in loc sa va concentrati asupra obiectivelor, sa va amintiti mental cum va simtiti mai bine dupa fiecare practica.

Gandindu-va la beneficiile de zi cu zi si subliniind pozitiv, va veti aminti ca yoga este ceva care va poate imbunatati bunastarea si va va face sa va simtiti mai calmi in acest moment, precum si sa oferiti beneficii mai largi pe tot parcursul vietii.

3. Recunoasteti ca formarea obisnuita tine timpul
Cea mai mare parte a face yoga ceva ce faceti in fiecare zi este coerenta si repetarea. Alegeti o ora din zi care va fi cea mai usoara pentru dvs. si daca nu puteti face o jumatate de ora de yoga intr-o anumita zi, puteti vedea daca puteti face timp de cinci minute. Studiile au aratat ca repetarea simpla poate fi de ajuns pentru a cimenta un obicei.

Se intampla sa pierdeti una sau doua zile. Trucul nu este sa gandesti „am distrus totul”, ci sa ramai pozitiv, amintindu-ti ca asteaptati cu nerabdare sa faci yoga maine. O abordare totala sau de nimic nu poate fi platita la nici o rezolutie si, de indata ce incepeti sa va ganditi la yoga in termeni de ceva negativ sau care va face sa va simtiti vinovati, va fi mult mai greu sa o transformati intr-o parte fara probleme a vietii voastre.