Schimba rutina pentru a fi din nou tu!

Pana acum, ati auzit probabil o multime de discutii despre ingrijirea personala si probabil comentarii privind modul in care aceasta imbunatateste increderea si stima de sine, atat la nivel de sanatate mintala, cat si nivel de stres. Aceasta imbunatateste sanatatea fizica, va ajuta sa va cunoasteti mai bine, si, cum ritmul alert ne impiedica sa avem intotdeauna grija de aspectul fizic, este important sa urmam cu strictete un program pentru a ne simti din nou bine in pielea noastra!

Bea 8 pahare de apa

Se recomanda sa bem 8 pahare de apa pe zi, dar multi dintre noi ne luptam sa facem acest lucru. Unora nu le place apa, in timp ce unii oameni prefera orice alte bauturi in afara de apa. Exista, totusi, modalitati de a face hidratarea un obicei placut! Stim cu totii cat de importanta este hidratarea atat pentru sanatatea noastra fizica cat si pentru cea mintala si este una dintre formele vitale ale ingrijirii personale.

Petreceti timp in natura

Natura este un loc calmant pentru majoritatea oamenilor. Aerul proaspat, frumusetea si singuratatea naturii va pot ajuta sa va clarificati mintea, sa cresteti creativitatea, sa diminuati nivelurile de stres si sa deveniti mai atenti, printre alte beneficii. In plus, vitamina D care provine de la soare are multe beneficii. Ia-ti putin timp sa te plimbi sau doar sa stai in natura si sa iei nota de imprejurimile tale. Daca suferiti de depresie sau de anxietate, acest lucru va poate ajuta, de asemenea, sa pastrati simptomele la limita.

Rasfatati-va

Rasfatul este, probabil, cea mai populara forma de ingrijire. Rasfatarea nu numai ca va ajuta sa va relaxati si sa faceti o pauza meritata, dar va poate ajuta sa va simtiti bine cu voi insiva. Cand va faceti timp sa utilizati o masca de fata, faceti-va o masca de par, faceti-va manichiura sau faceti o baie cu spuma, va spuneti ca meritam efortul. Puneti timp si energie in voi si va lasati sa stiti ca sunteti demni.

Mergi la culcare devreme

Se recomanda ca un adult sa primeasca 6-8 ore de somn pe noapte, dar acesta este inca un lucru cu care se confrunta majoritatea oamenilor. Prea putin somn va poate face sa va simtiti lipsiti de energie, sa deveniti anxiosi si chiar va poate predispune la o raceala sau o boala. Daca te lupti cu putinele ore de somn, du-te la culcare mai devreme si incearca sa dormi timp de cel putin de 6-8 ore.

V-ati saturat de reguli? Atunci radeti! Rasul este intr-adevar cel mai bun medicament si poate face atat de mult pentru sanatatea noastra. Deci, faceti acele lucri care va vor face sa radeti astazi – si in fiecare zi, de prefert. Ati putea viziona filme, videoclipuri, emisiuni amuzante, puteti citi o carte amuzanta, puteti vorbi cu cineva care va poate face sa radeti, sau va puteti juca cu animalul vostru.