La ce trebuie sa se adapteze companiile

Mai intai tendintele evolueaza pe masura ce consumatorii au crezut ca modelele se schimba si se orienteaza spre mainstream. De asemenea, actioneaza ca o inspiratie pentru gandurile noastre creative si procesul de dezvoltare a produselor atunci cand vine vorba de proiectarea de noi produse intr-o afacere de vanzare cu amanuntul. Daca conduceti o afacere bazata pe produse sau stil de viata, pregatiti-va pentru aceste 3 tendinte care vor fi in plina actiune in 2020.

PLANETA PAMANT

Adevarul este ca sustenabilitatea nu este doar o tendinta, ci o miscare care trebuie actionata. Clientul dvs. are cunostinte despre schimbarile climatice pe planeta noastra, ceea ce inseamna ca produsele ecologice si care folosesc materiale naturale in loc de plastic sunt in crestere – si pe buna dreptate. Daca nu ati facut-o deja, este timpul sa incepeti sa va intrebati cum afecteaza produsul dvs. cu amanuntul asupra mediului. Aceasta poate include orice, de la ambalajul produsului dvs. pana la modul in care furnizati materialul.

TIMPUL

Indiferent de modul in care alegi sa votezi, nu exista nici o indoiala ca lumea se afla intr-o perioada de tulburari politice. Un produs secundar este faptul ca consumatorii cauta nostalgie in timp ce se uita inapoi la „vremurile bune” pentru inspiratie. La randul sau, cresterea referintelor de design din anii 80, 90 si 00 devine din ce in ce mai populara – este posibil sa fi observat deja acest lucru in ultimele tendinte vestimentare care se extind foarte mult in aceste epoci. Ideea de aici este sa te gandesti la modul in care produsul tau poate fi comercializat intr-un mod care sa creeze un sentiment nostalgic in clientii tai, in timp ce te simti contemporan.

AUTENTICITATE

Uita doar sa bei suc verde pentru sanatate. Oamenii cauta o detoxifiere si trezire spirituala in toate aspectele vietii lor. Conexiunile personale si autenticitatea (in ciuda faptului ca este un cuvant excesiv) sunt ceea ce cauta clientii aici. Cum va imbunatati produsul viata clientului dvs?Acest mod de gandire ar trebui sa se extinda si la strategia dvs. de marketing. Daca petreci ceva timp pe Instagram, este posibil sa fi observat ca legendele devin mai lungi si mai substantiale. Brandurile cauta sa se conecteze cu consumatorii lor la un nivel mai profund, ceva care este si mai important daca conduceti o afacere mica si numele dvs. este puternic conectat la companie.