Cum se face un card de credit – nevoile consumatorilor

Consumatorii au controlul intr-o epoca de personalizare. Luati industria alimentara in care meniurile stabilite au dat drumul la un trend de creare a propriei variante de salate sau burger. Sau in divertisment, in cazul in care serviciile de streaming permit spectatorilor sa inregistreze orice spectacol in orice moment cu un click, mai degraba decat sa fie impiedicat de un slot de timp pre-alocat.

Industria cartilor de credit se confrunta cu o transformare similara. In timp ce piata este plina de multe optiuni de recompense, acestea se concentreaza adesea pe calatorii, restaurante sau un anumit brand si rareori ofera posesorilor de carduri posibilitatea de a alege de unde sa castige recompense.

Atunci cand Bank of America a inceput sa dezvolte cel mai nou card de credit, au realizat importanta adaptarii la modul de gandire al consumatorului si a aratat ca ascultam versus dictarea. Acest lucru i-a determinat sa isi intrebe clientii: ce va doriti de fapt?

O alegere pentru fiecare client

Prin cercetarea calitativa si cantitativa, au confirmat ca consumatorii nu au dorit un alt card cu avantajele pe care le vad tot timpul. Ei doreau un card cu avantaje de recompense pe care le puteau controla.

Concentrandu-se pe domenii conduse de consumatori, au creat un card care ofera recompense lucrative pentru schimbarea nevoilor. Noul card Cash Rewards ofera acum clientilor posibilitatea de a alege unde doresc sa castige bani inapoi de 3% si pot face acest lucru o data in fiecare luna calendaristica. Asadar, fixand o chiuveta de bucatarie cu scurgeri, facand totul prea tarziu pentru a alerga la magazin sau pur si simplu o noapte libera de la dieta, va poate castiga 3% din banii inapoi.

 

Oare va prelua si Romania acest exemplu?