Cum sa maximizati bugetul unui start-up Partea I

Ca o afacere de tip start-up sau „tanara”, una dintre cele mai mari lupte este de a profita la maximum de un buget mic: pentru marketing, pentru gestionarea afacerii dvs., pentru crestere si scalare. O mare majoritate a afacerilor in curs de desfasurare nu reusesc in primii doi ani si unul dintre motive este pur si simplu o gestionare defectuoasa a fondurilor si a bugetului.

In aceasta postare pe blog, am de gand sa impartasesc 7 sfaturi pentru a va ajuta sa maximizati bugetul afacerilor dvs. de pornire:

Sfat # 1: WORK FROM HOME
Afacerile bazate pe domiciliu cresc rapid in popularitate, deoarece pentru multe start-up-uri, lucrul intr-un birou nu mai este o necesitate. Cu Internetul, multitudinea de instrumente de comunicare pe care le avem la dispozitie, stocarea online a fisierelor si computerele si smartphone-urile noastre puternice, aproape oricine poate incepe sa conduca o afacere din propria casa.

Inainte de a investi in spatiu de birouri, uita-te la propriul aranjament de viata curent mai intai pentru a vedea daca se poate lucra in mod realist de la domiciliu: o camera pentru a lucra la si un spatiu de depozitare pentru produsele dvs. (daca este necesar – sau puteti inchiria intotdeauna un spatiu de depozitare pentru mult mai putin decat chiria de birou).

SFATUL # 2: INVATATI OAMENII DREPT
In afara de a obtine spatiu de birou, o alta investitie uriasa pentru o afacere de pornire este angajarea personalului cu norma intreaga. Exista cateva lucruri pe care le puteti face pentru a va ajuta:

  • Evaluati cu atentie daca intr-adevar aveti nevoie de angajati cu norma intreaga si de cate aveti cu adevarat nevoie
  • Reduceti numarul angajatilor cu norma intreaga si externalizati cat mai multe sarcini, cum ar fi sarcinile de administrare care pot dura mult timp
  • Nu va fie frica sa angajati persoane care sunt direct de la facultate / universitate; acestea sunt persoane calificate pe care le puteti instrui, dar care nu au experienta inca de a garanta salarii mai mari.

SFATUL # 3: NU CUMPARATI NOI, CUMPARATI UTILIZAT
Daca aveti nevoie sa obtineti orice echipament de birou sau orice alt echipament care sa va ajute sa va desfasurati afacerea, trebuie sa va ganditi daca merita sa investiti in produse noi sau uzate. In cele mai multe cazuri, intr-adevar nu este – acest tip de echipament poate fi extrem de costisitor atunci cand este cumparat nou si puteti gasi adesea echipamente la fel de bune ca si noi pe care le puteti cumpara sau chiar sa le inchiriati atata timp cat aveti nevoie de ele .