Cum sa maximizati bugetul unui start-up Partea a II-a

TIP # 4: AUTOMATIZARE
Timpul costa bani – mai ales in calitate de intreprinzator si de proprietar al afacerii – pentru a va face cat mai mult timp va aduce o mare diferenta financiara. Ca sa nu mai vorbim, afacerea dvs. in ansamblu ar trebui sa functioneze cat se poate de usor; si in esenta inseamna reducerea sarcinilor consumatoare de timp si asigurarea faptului ca toata echipa (inclusiv proprietarul / CEO-ul) este cat mai productiva posibil. Din fericire, exista o multime de modalitati usoare, rapide si ieftine pentru a va automatiza sarcinile de afaceri.

TIP # 5: SOFTWARE PENTRU MARKETING
Poate fi dificil si foarte consumator de timp sa gestionati singuri campaniile de marketing digital – cu exceptia cazului in care aveti un instrument bun pentru a va ajuta. Pentru aproape orice problema de marketing digital, exista o multime de solutii care va pot ajuta sa economisiti timp si sa va mariti rezultatele; de exemplu:

  • Daca utilizati medii sociale pentru afacerea dvs., utilizati instrumente de gestionare precum Agorapulse;
  • Instrumente de creare de continut pentru a va ajuta sa creati continut, cum ar fi Canva pentru crearea continutului vizual pentru blogul dvs., social media etc.
  • Tablouri de bord pentru afaceri pentru urmarirea tuturor afacerilor dvs., din inventar si din totalul vanzarilor realizate in traficul de site si implicarea in retelele sociale
  • Instrumente de marketing prin e-mail pentru trimiterea de e-mailuri pe lista dvs. si crearea de campanii de automatizare a marketingului

Sfat # 6: Construiti-va site-ul propriu si paginile de expediere
Construirea site-urilor web si a paginilor de destinatie nu este la fel de dificila ca in trecut. Cu servicii cum ar fi WordPress si Wix, crearea unui site web este mai usor ca niciodata, deci daca nu doriti sa platiti pe cineva pentru a va construi site-ul, puteti incerca intotdeauna mai intai pe cont propriu.

In ceea ce priveste paginile de destinatie, exista numeroase constructori de pagini de destinatie usor de folosit, care sunt foarte usor de folosit, chiar si pentru incepatori – le folositi in loc sa platiti pe cineva de fiecare data cand aveti nevoie de o noua pagina de destinatie.

SFATUL # 7: FOCUS PE CONTINUTUL EVERGREEN
Marketingul cu continut sunt unele dintre cele mai bune strategii de pentru intreprinderile din toate tipurile de industrii. Continutul excelent va ajuta sa va descoperiti, va ajuta la imbunatatirea optimizarii motorului dvs. de cautare, pastreaza vizitatorii pe site-ul dvs. pentru mai mult timp si le da un motiv sa reveniti – si poate cel mai important, va ajuta sa generati mai multe oportunitati pentru afacerea dvs. Cu toate acestea, crearea unui continut de calitate in mod regulat – si consecventa atat a calitatii, cat si a frecventei – este o sarcina consumatoare de timp si uneori dificila.

Pentru a va ajuta in acest sens, concentrati mai mult atentia asupra crearii unui continut vesnic verde: (de preferinta) continut in format lung, care va ramane relevant pe perioade lungi de timp. Nu numai ca este mai bine pentru SEO, dar, de asemenea, tinde sa ofere mai multa valoare audientelor. In plus, faptul ca este relevant pentru o lunga perioada de timp inseamna ca poti continua sa desenezi rezultate si sa le promovezi luni si chiar ani.