Configurarea unei retrageri automate

Este mult mai usor sa economisiti bani sau sa platiti facturi daca nu trebuie sa va ganditi la asta. Configurarea unei retrageri automate din contul dvs. in fiecare zi de plata inseamna ca nu trebuie sa va ganditi niciodata la transferul de bani in fondul de urgenta sau 401 (k), iar plata automata a facturilor va asigura ca nu ratati niciodata o plata. Puteti pur si simplu sa lasati automatizarea sa-si faca magia fara a fi nevoie sa va amintiti nimic.

Gestionarea timpului dvs. va functiona mai bine daca este la fel de usor.

Incepeti prin a gasi orice sarcini recurente pe care le efectuati si configurati o modalitate de a le face sa se produca automat. De exemplu, daca primiti mai multe e-mailuri care necesita raspunsuri similare, crearea de sabloane de e-mail va poate ajuta sa va automatizati e-mailurile. In loc sa creati de fiecare data un raspuns nou, puteti utiliza pur si simplu sabloanele.

In plus, mementourile automate prin aplicatia dvs. de calendar va pot ajuta sa va indepliniti sarcinile recurente. Daca intarziati in mod constant incasarile pentru rambursare, un memento automat va poate ajuta sa va amintiti data scadentei, va poate da o lovitura cu o saptamana inainte de a incepe sa strangeti chitantele si va reamintesc cu doua zile inainte de a va organiza incasarile inainte de a le intoarce.