Bloggeri si parteneriate

Influencer marketing: fie ca il iubesti, fie ca il urasti, dar, de fapt, mai multe branduri se regleaza in acest domeniu de promovare, pentru a ajunge la mai mult de publicul tinta. Daca doriti sa iesiti de la multimea tot mai mare de influentatori, iata cinci sfaturi rapide pentru a incerca sa aduci un parteneriat ca blogger.

1 – EXPUNETI CE VA FACE UNIC
Te rog – nu copiati si lipiti un e-mail generic daca incercati sa obtineti un parteneriat. Daca sunteti in cautarea unei companii, trebuie sa le spuneti exact de ce va potriviti. Mai multe puncte daca e-mailul dvs. este bine scris. De exemplu, daca sunteti un blogger de calatorie care promoveaza in primul rand mari turcoaz si hoteluri de lux de pe plaja, dar se ocupa de o companie care ofera calatorii de aventura off-the-grid, trebuie sa explicati de ce doriti sa faceti schimbarea continutului si dovedeste ca ati facut cercetarea despre noua experienta. Nu este suficient sa aveti numere si fotografii pe Instagram, trebuie sa-i spuneti potentialului partener de ce produsul / destinatia lor ar fi o colaborare perfecta cu blogul sau marca dvs.

2 – OFERTE
Pur si simplu spunand ca veti oferi expunere nu este suficient pentru branduri mari. Fii clar despre ce canale sunt cele mai puternice si spune-ti concis care vor fi rezultatele tale. Veti furniza un anumit numar de povesti Instagram cu legaturi? Veti scrie o postare pe blog si veti include produsul mai tarziu? Cu cat mai specific poti fi, cu atat mai bine! In timp ce multe branduri investesc foarte mult in Instagram, cred ca blogging-ul este KING pentru deoarece creeaza continut care poate fi cautat pentru mult timp.

3 – NU TRATEAZI TOTI PARTENERII LA FEL
Cercetati diferentele dintre potentialii parteneri. O afacere mica, detinuta de familie, nu va putea sa plateasca la fel ca o marca internationala mare si nu ar trebui sa aiba acelasi pret. Acelasi lucru este valabil si pentru diferite economii. Daca va aflati intr-o companie canadiana in USD – aceasta este, in principiu, o taxa de 30% datorata cursului de schimb. Tineti minte aceste lucruri atunci cand lucrati cu partenerii si veti vedea un succes mai mare.