5 tehnici de relaxare

Iata cateva tehnici care pot fi interconectate cu viata voastra ocupata:

YOGA

Yoga se poate face din confortul casei dvs. sau puteti gasi un studio aproape de dvs. care are momente care se incadreaza in programul dvs. Yoga este o tehnica de calmare excelenta care poate dura o ora sau mai scurta de 10 minute..

MERS PE JOS

Mersul in aer si obtinerea aerului proaspat poate fi o tehnica de relaxare foarte buna. Nu numai ca faceti exercitii, dar respirati aerul curat si bucurati-va de peisaj. Daca locuiti in oras, aceasta este o oportunitate perfecta de a incerca noi cai de a merge acasa de la serviciu. Luand timp pentru a merge pe jos poate fi o relaxare pentru ca nu aveti de a face cu stresul de a conduce o masina sau de a lua un tren cu tone de alte persoane, care sunt probabil stresate, de asemenea.

RESPIRATIE

Exista aplicatii atat pentru Android cat si pentru iPhone, care sunt excelente pentru a oferi muzica calma si exercitii de respiratie. In esenta, aceste aplicatii va vor vorbi prin diferite exercitii de meditatie care, dupa o anumita practica, va vor permite sa va relaxati intr-o varietate de situatii stresante (sau doar la sfarsitul noptii, cand aveti nevoie de creierul dvs. sa se opreasca cu adevarat).

CITIT

Fiind capabil de a seta timp pentru a citi o carte este o modalitate foarte buna de a va relaxa intr-o epoca a tehnologiei. Citirea exacta inainte de culcare nu este pentru toata lumea (cu exceptia cazului in care te calmeaza intr-un somn adanc) – incercati o ora sau doua inainte de culcare.

SPA

Majoritatea femeilor doresc sa mearga la spa cu prietenii lor, dar uneori prietenii pot provoca mai mult stres decat relaxarea, deci aceasta va fi o tehnica de relaxare pentru tine si asigurati-va ca aveti timp sa mergeti singur. In functie de buget, puteti opta pentru o manichiura, pedichiura, masaj, pietre fierbinti etc.